Subject: Vs: Vastus arhiivi päringule K.S.
From: "Kaidar Sultson" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta"
Date: Thu, 20 Jun 2024 16:46:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses digiallkirjastatud päring.

Lugupidamisega/Best regards,

Kaidar Sultson

Vandeadvokaat / Partner

 <http://www.magnussonlaw.com/>

MAGNUSSON

Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia

T +372 670 8401, M +372 501 1355

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.magnussonlaw.com/> www.magnussonlaw.com

SIMPLIFYING MATTERS

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud 
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos 
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine, 
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.

Privileged/confidential information may be contained in this message.  If 
you are not the addressee indicated in this message (or responsible for 
delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this 
message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly 
notify the sender by a reply email. Thank you. 
<http://www.magnussonlaw.com/static/legal_notice> Legal notice.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 20. juuni 2024 16:38
Adressaat: Kaidar Sultson <[email-masked]>
Teema: Vastus arhiivi päringule K.S.

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta teile sageli 
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus arhiivi päringule K.S.

Registreerimise kuupäev: 20.06.2024

Registreerimise number: 16-9/4992.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 20.06.2024 kuni 
20.06.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 19 ja AdvS § 45 lg 1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee